Reklama

    

         

 

Okruhy

  

TOP 10 - 2024

1.   D. Waszek.    23b.

2.   J. Mika     22b.

2.   J. Zeman      22b.

2.   W. Forster     22b.

2.   S. Schranz     22b.

3.   L. Šajner     21b.

3.   R. Zimmer    21b.

3.   P. Sovička    21b. 

3.   P. Gerber    21b.

3.   H. Heidicke      21b.

3.   H. Rieger     21b.

 

Celkové bodování jednotlivých tříd

 

Vítězové skupin

 
       
   
SKUPINA A
 
1.
 D. Waszek
23b.
2.

J. Mika
22b.
2.

J. Zeman
22b.
2.

W. Forster
22b.
       
      SKUPINA B
   
1.
 L. Šajner
21b.
1.
 R. Zimmer
21b.
1.
 P. Sovička
21b.
       
    SKUPINA C
 
1.
 P. Gerber
21b.
2.
 J. Kapeller
20b.
2.
 A. Kirschner
20b.
2.

M. Bláha
20b.
2.

M. Šimon
20b.
       
    SKUPINA D
 
1.

S. Schranz
22b.
2.
 H. Heidicke
21b.
2.

H. Rieger
21b.
       
       

Carboniacup potřetí na zahraniční misi

11.07.2016

Carboniacup potřetí na zahraniční misi

 


 

Letos potřetí se jezdci Carboniacupu vydali do zahraničí, tentokrát na německý závodní okruh Lausitzring, který co by kamenem od hranic ležel. Leží totiž nad severní hranicí ČR u města Klettwitz. Čtyřiapůlkilometrový okruh má rekordmana v Heikki Kovalainenovi, který ho v roce 2004 vytvořil v sérii Nissan World Series s časem 1,32,21min. Na kratší variantě Lausitzringu 3,4Km drží rekord z roku 2005 ze série EuroBoss a držitel Patrick D´Aubreby na překonatele již čeká hodně dlouho.

Po Slovakiaringu a maďarském Hungaroringu se závody Carboniacupu přesunuly do Německa. Letošní sezóna se tímto závodem přehoupla do druhé poloviny a po Lausitzringu se pojede ještě dvakrát na domácí trati v Mostě a jednou navštívíme Slovakiaring, kam se letos Carboniacup vydá již podruhé.

Garantem tohoto závodu se finačními prostředky zasadila firma Effective, po níž se jmenoval závodní den a velmi jí tímto děkujeme. Firma Effective pomáhá úspěšně hospodařit s penězmi, také team Effective vstoupil s formulí Renault a jezdcem Vladimírem Netušilem úspěšně do sezony závodů Carboniacupu, kde prozatím získal ve skupině D4 samá 1.místa.

Skupinu A upravených cestovních vozů vyhrál celkově Dennis Waszek (CZ) s Ferrari F430 GT3. Celkem skupina čítala 19 vozů. Ve skupině A1 do 1600ccm dominoval Jiří Mika s Citroenem Saxo, před M. Felgrem a J.Petrášem na Fordu Fiesta, Fin J. Sihvola skončil pátý. Martin Skála nakonec s Fordem Focus ve skupině A2 do 2000ccm nestartoval, ve skupině A3 do 3000ccm zvítězil S.Sarnow z Německa na BMW M3, před krajanem U.Shäferem, v A4 do 3500ccm byl nejlepší Olaf Haeusner z Německa na BMW M3, před Dominikem Jechem na BMW Z3M. Ve skupinách A7-A9 startují vozy s většími úpravami a bez váhového limitu. V A8 do 3500ccm zvítězil Petr Suchomel s Renaultem Megane RS, před stájovým kolegou Petrem Krejsou na Lotusu Elise. Ve skupině nejsilnějších vozů A9 zvítězil Dennis Waszek s Ferrari F430 GT3, před Bronislavem Formánkem na Lamborghini Gallardo a Němcem Michaelem Oliverem s Porsche.

 


Ve skupině B sériových cestovních vozů startovalo v Německu 13 vozů. Ve skupině B1 bodoval prvním místem Luboš Sázava s BMW M3, tedy ve skupině aut do 1600ccm. V B2 do 2000ccm, včetně 1200ccm s turbem - zvítězil též osamocený Vojtěch Chaura junior s BMW M3. Ve skupině B3 do 3000ccm zvítězil Zdeněk Čurda s BMW 330ci nad Tomášem Benešem s Alfou Romeo, ve skupině B4 do 3500ccm skončil na bedně nejvýše Lukáš Valdmann s BMW M3, před Zbyňkem Čurdou na BMW M3 E36 a Danielem Havrlantem na BMW. Ve skupině B5 nad 3500ccm zvítězil Stanislav Šedivec s Corvette Z1, před Liborem Milotou na Nissanu GTR a Boleslavem Waszkem s Corvette ZR1.

Skupina speciálních vozů skupiny C přilákala na start 12 vozů, nejlepším v C2 na 1400ccm byl Michal Teplý s Pragou R1, v C3 do 1600ccm zvítězil obhájce celkového prvenství v Carboniacupu Michal Rejman, před Michalem Vítkem a Markem Bláhou s Caterhamy. Ve skupině C4 nad 1600ccm zvítězil Jakub, před Martinem Křečkem a třetí skončil Tomáš Frank. C5 patří speciálům KTM X-BOW, případně Ariel Atom. Nejrychlejším mužem Lausitringu v této skupině se stal Radim Havlík, před Miroslavem Šimonem na KTM.

 

 

Skupina D formulových vozů přivítala nakonec celkem 13 vozů. Celkově zvítězil Václav Šafář s Tomisem 03, který zároveň získal zlatý pohár v D1 do 1400ccm s motocyklovými motory. Druhý skončil Filip Turek s VD05 a třetí Jan Rieger s Forimem Honda. V D2 s automobilovými motory do 1400ccm skončil neklasifikován Němec Peter Benz. D3 do 1600ccm se na poslední chvíli přihlásil Polák Alex Karkosik s formulí Renault a tento závod vyhrál. Porazil Němce F.Thalmanna i H.Wernera s Estonií 25. V D4 do 2000ccm vyhrál Vladimír Netušil s formulí Renault 2,0, před Němcem Günterem Weissem a Václavem Laušmannem na stejných konstrukcích. Václav Laušmann startoval vůbec poprvé.

Další klání Carboniacupu se koná 10.8. na domácí trati v Mostě, kde se na Vás opět můžeme těšit.

Podrobnější výsledky naleznete na našem webu, včetně pořadí jednotlivých kategoriích.

Vláďa Rožánek, Carboniacup 2016

 

 

orologi replica
rolex fake
rolex replica
fake watches uk